Słodki zestaw

Cześć :)

Dziś dla scrapbookingowego sklepu Ewa przygotowałam jako inspirację zestaw notes plus kartka.
Mimo, że są Walentynki, zestaw powstał dla młodej kobiety, która ma dziś urodziny. Nie myślcie sobie, że ja tak z własnej woli dorosłej osobie taki komplecik na słodko serwuję ;) Wszystko zgodne z wytycznymi od mojej córki - słodko i z jednorożcami :)


Muszę przyznać, że nawet mi się podoba ten komplet :)


Niestety nie posiadam bindownicy, więc nie jestem w stanie porządnie wykończyć miejsc wokół dziurek i dałam sobie spokój z próbami oklejania okładek, myślę, że nie wyglądają najgorzej.
Papier, którego użyłam pochodzi z kolekcji Galerii Papieru.


Kartka i notes ozdobione są kwiatuszkami i listkami od Craft Passion i moim zdaniem pasują idealnie :)
Myślicie, że wymóg "słodkości" został spełniony? ;)

Ze sklepu Ewy użyłam:

https://sklep-ewa.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Galeria-Papierow-GRA-W-KOLORY/7982

Pozdrawiam serdecznie


Komentarze

Popularne posty