Inspiracja od Kate

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was pierwszą inspirację od naszej grudniowej Gościnnej Projektantki - Kate. Inspiracja powstała do naszego najnowszego wyzwania #20 - Kartka w nietypowym kształcie.

Pozdrawiam
Wikucha

* * * * * * * * * *

Witajcie moi drodzy!

Bardzo się cieszę, że mam taką świetną okazję występować w roli Gościnnej Projektantki na blogu Sklepu Ewa.  Tak jak wcześniej w wywiadzie wspomniałam za wyzwaniami to ja nie przypadam, ale za to bardzo lubię inspirować. Bardzo mi miło, gdy ktoś chce zliftować moją pracę. Więc serdecznie zapraszam do liftowania kartki o nietypowym kształcie! W ramach nowej, grudniowej zabawy na blogu sklep-ewa.pl zrobiłam taką trochę bajkową kartkę-choinkę.

Śnieżynki, perełki, koronka, odrobinka brokatu i trochę tuszowania – to recepta na Świąteczny klimat w moim wydaniu.


 I jeszcze parę ujęć, żebyście mogli dokładniej się przyjrzeć.




 I to chyba byłoby na tyle, jak to się mówi.
A już za niedługo zapraszam na moje kolejne inspiracje, kto wie czy nie takie bardziej zakręcone J

Użyte materiały:

Pozdrawiam Was ciepło
Kasia (Катя-Kate)


Komentarze

Dyda pisze…
Nie lubię wyrazenia magicznych chwil - poza tym Ok. To co się wydarza to cud a nie magia. Zapomnijmy o magii w temacie Jezusa.

Popularne posty