Torebka na prezent

Czasem zastanawiamy się w co zapakować prezent dla bliskiej osoby. Szczególnie problem jest wtedy, gdy prezent jest mały i chcielibyśmy, aby efektownie wyglądał. Ja właśnie borykałam się z takim problemem. Nie wiedziałam w co zapakować prezent dla mojej bratowej, do której idziemy w sobotę na urodziny. Na szczęście przypomniałam sobie o produkcie, który kiedyś zakupiłam w naszym sklepie. Są to malutkie papierowe torebki, nieozdobione, białe. Dają szerokie pole do artystycznego popisu, a ozdobione stanowią integralną część prezentu. Oprócz torebki wykorzystałam również cudny papier w paseczki, który z jednej strony ma wzór, z drugiej natomiast jednolity kolor. Do tego kilka kwiatków, gałązka wycięta wykrojnikiem, stempel oraz prześliczna samoprzylepna koronka bawełniana. Koronki są dostępne w wielu kolorach i w 2 różnych wzorach.

Oto moja torebka na prezent:


Lista użytych produktów:


Pozdrawiam serdecznie
Ibi

Komentarze

Anonimowy pisze…
Świetny pomysł z tymi papierowymi torebeczkami.Nie wiedziałam,że istnieją takie bawełniane ,samoprzylepne koronki.To już w ogóle duże udogodnienie:)
Anonimowy pisze…
No to jak się dowiedziałam-to zamówiłam:)
Aga Michniewicz pisze…
Świetna torebeczka i ta samoprzylepna koronka genialna! Teraz muszę się zastanowić jakie kolorki sobie zakupić :D
ibisek pisze…
No i super, na pewno ci się przydadzą :)
ibisek pisze…
Wiki, najlepiej z każdego po jednym. Przydadzą ci się na bank, pasują do wszystkiego. I wreszcie koniec kłopotów z przeciekającym klejem bądź z prześwitującą taśmą...
EwkaMarchewka pisze…
Już poszły :)
Czekamy na piękne prace.
z taką torwbwczką jest problem
bo jest spora szansa ze opakowanie będzie lepsze od prezentu:D

aq ta koronka samoprzylepna to faktycznie fajna sprawa - do tej pory papierowe tylko widzialam samoprzylepne

Popularne posty